kleists.blogg.se

Amanda ~ 20 ~ Norrköping

Update

Publicerad 2014-07-31 22:15:23 i Allmänt,

Hey, tänkte slänga in lite update, kul att titta tillbaka ju. Nu har jag snart bockat av två veckor på tvätten = snart två veckor kvar till arbetslöshet, har en liten klump i magen då jag inte har någon aning om vad jag ska göra sen, samtidigt är jag bara så jävla lycklig och längtar till dem här veckorna är slut så jag kan pusta ut lite. Kanske ta en sovmorgon eller två. Mina planer jag haft så långt jag kan minnas angående dra utomlands i ett halvår börjar jag bli lite små tveksam över, mest för att jag hittat världens bästa kille och för att jag inte riktigt vet hur jag skulle kunna klara mig utan honom under en så lång tid. Men jag vill juu, men ååh. Imorgon är det fredag, vilket betyder att jag slutar 2, woho. Sedan väntas sörpa med jeppe för att ta ett besök på smultron! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Kleist

Amanda, 18 år bor i Norrköping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela