kleists.blogg.se

Amanda ~ 20 ~ Norrköping

Världens finaste grattishälsning

Publicerad 2015-03-18 00:08:03 i Allmänt,

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENSBÄSTA BÄSTAVÄN!! Önskar dig massa kärlek, lycka och glädje. Att alla dina drömmar slår till och att allt blir som du vill ha det. Och nu till de mindre stela, den 17 mars för 20 år sen föddes du, den person jag idag kan kalla min bästavän. Tack för att du finns och vill vara just min bästis. Jag är gladast i världen för att jag kan kalla dig min högra hand, min vapendragare, min partner in crime, min soulmate, min bättre hälft, min tvilling och framförallt min bästavän. Dig skulle jag ge världen om jag kunde, men det jag vet är att jag kan göra mitt bästa för att ge dig det du förtjänar. Vad skulle jag göra utan dig? Vem skulle jag då skratta så jag gråter med? Vem skulle jag hitta på alla hyss med? Vem skulle jag åka dit på cigg torsk med? Vem skulle jag ringa när jag känner mig vilsen? Och vem skulle jag ringa och berätta alla mina hemlisar för? För att när någon säger att jag inte får säga något till någon så räknas inte du. För, för dig berättar jag allt. För mig är du unik och för mig är du som en syster jag aldrig fick. "God made us best friends, because he knew our mummy's couldn't handle us as sisters". Det finns ingen person jag har så roligt med som jag har med dig. Utan dig är jag inte hel. Mitt älskade hjärta. Världen vore inte densamma om du inte fanns i den, glöm aldrig att du är bäst. Och vad du än gör så kommer jag alltid att älska dig. Jag hatar livet men älskar det för att jag har dig i det. 

Jag älskar dig mer än vad det finns människor på jorden.
"Side by side or miles apart sisters will always be connected by heart."



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Kleist

Amanda, 18 år bor i Norrköping.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela